Освітні програми що реалізуються в ЗДО
У 2024-2025 навчальному році в Таращанському ЗДО «Барвінок» для організації освітнього процесу використовується:
Оновлений Базовий компонент дошкільної освіти затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2021 року №33
Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" (Видання друге, зі змінами і доповненнями. Протокол №6 від 03 грудня 2021 року, лист ІМЗО від 06.12.2021 року №22.1/12-Г-751))
Концептуальна ідея програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" полягає у виробленні оптимального варіанта реалізації змісту Базового компонента дошкільної освіти; сучасних підходів до розвитку, навчання і виховання дитини раннього (третій рік життя) та дошкільного віку.
Мета програми - реалізація комплексу розвивальних, виховних і навчальних функцій та змістових напрямків організації життєдіяльності в межах вікової компетентності дітей від 2 до 6 років із поступовим ускладненням змістової наповнюваності на кожному віковому етапі та орієнтування на розвиток ключових компетентностей дитини і здобуття якісної дошкільної освіти.
Парціальні програми
«Україна-моя Батьківщина», програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт.Кичата І.І., Каплуновська О.М., Палець Ю.М.; за наукового редагування Рейпольської О.Д.);
«Творці майбутнього" авт.Рома О.Ю., Піськова І.Ю., Малевич Г.В., Шварова Г.В. Протокол №1 від 4.01.2023 року зареєстрований в Каталозі №1.0001-2023
"Про себе треба знати, про себе треба дбати" авт.Лохвицька Л.В. Протокол №5 від 21.08.2024 року зареєстрований в Каталозі №1.0049-2024
Схвалені педагогічною радою Таращанського ЗДО «Барвінок» протокол №1 від 30.08.2024 року
Завдання на
2024/2025 навчальний рік
1. Створення максимально безпечних умов для всебічного розвитку дошкільників, розвитку їх соціально-емоційного інтелекту, підвищення ефективності освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та формування здорового способу життя в умовах воєнного стану.
2. Продовжувати розвивати основи патріотичної свідомості дошкільників з високими морально-духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно-патріотичного виховання.
3. Забезпечення умов якісного інклюзивного виховання та розвитку дітей з особливими лсвітніми потребами.
4. Забебпечення ефективності освітньої діяльності через запровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти та оцінювання напрямку "Освітнє середовище закладу дошкільної освіти".