Освітні програми що реалізуються в ЗДО
У 2022-2023 навчальному році в Таращанському ЗДО «Барвінок» для організації освітнього процесу використовується:
Оновлений Базовий компонент дошкільної освіти затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2021 року №33
Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" (Видання друге, зі змінами і доповненнями. Протокол №6 від 03 грудня 2021 року, лист ІМЗО від 06.12.2021 року №22.1/12-Г-751))
Концептуальна ідея програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" полягає у виробленні оптимального варіанта реалізації змісту Базового компонента дошкільної освіти; сучасних підходів до розвитку, навчання і виховання дитини раннього (третій рік життя) та дошкільного віку.
Мета програми - реалізація комплексу розвивальних, виховних і навчальних функцій та змістових напрямків організації життєдіяльності в межах вікової компетентності дітей від 2 до 6 років із поступовим ускладненням змістової наповнюваності на кожному віковому етапі та орієнтування на розвиток ключових компетентностей дитини і здобуття якісної дошкільної освіти.
Парціальні програми
«Україна-моя Батьківщина», програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт.Кичата І.І., Каплуновська О.М., Палець Ю.М.; за наукового редагування Рейпольської О.Д.);
«Казкова фізкультура», програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку (авт.Єфименко М.М.).
Схвалені педагогічною радою Таращанського ЗДО «Барвінок» протокол №1 від 31.08.2022 року
Завдання на
2022/2023 навчальний рік
1. Розвивати звукову культуру мовлення дітей раннього та молодшого дошкільного віку за допомогою дидактичних ігор; оптимізувати роботу з розвитку зв’язного мовлення за допомогою інноваційних методів навчання;
2. Продовжувати роботу з розвитку основ патріотичної свідомості дошкільників з високими морально – духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно - патріотичного виховання.
3. Розвивати пізнавальний інтерес дітей дошкільного віку засобами ігрових освітніх технологій; формувати пізнавальний інтерес під час дослідницько-пошукової діяльності.